Soyunma Odasından Basketbol Dedikoduları, Maç Yorumları, Eleştirileri Ve İddaa Tüyoları.

12 Ocak 2011 Çarşamba

ERDEMIR:64 - BJK CT:66


Bu kacinci defa Erdemir'in son saniyede kaybettigi mac! Gecenlerdede yazmistim simdi tekrar yazmak istemiyorum ama her maci son saniyede kaybediyosan bi sorun var demektir bunu batil inanclarla sansa veya nazara yormamak lazim bu spor bunda batil inanclara yer yok, kimse kimseye vodoo buyusu falan yaptigi yok! Maci sahsen BJK'li oyuncularin Ergin Ataman'in gelisi ile ciddiye alacagini dusunuyodum ve maca iyi baslicaklarini hissediyordum fakat dusuncelerim ve hislerim yanildi. Bi ara iki takimda maci unutup sut yarisina girdiler die dusundum sahsen, Erdemir'i anlarim cunku ligin sonuna demir attilar ve stres son raddindedir heralde ama BJK'ye ne demeli bence kolay mac olcagini dusunup iyi hazirlanmamislar maca. Chatman olmasa mac BJK adina bi kayipti bence. son saniyede Ogilvy'nin Thomas'i gecip attigi fantastik turnikede Erdemir'i yikan sayi oldu. iki takimda maci kazanabilirdi ama Erdemir'e yazik oldu potansiyellerinin hepsini kullanip macida kazancak raddeye geldiler ama yine olmadi! Erdemir'in neleri yanlis yaptigini bir oturup dusunmesi lazim BJK'ye gelincede boyle oynamaya devam ederlerse cok mac kaybederler bence.

2 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bu kacinci son saniyede kaybettigimiz mac, artik insan dayanamiyor, bu nasil antrenorluk sen git macin en kiritik yerinde belkide kariyerinin en iyi macini cikaran altan erolu cikar yerine melih yildizi koy ve oda top kaybetsin inanilir gibi deil degistirirken ne dusunuyor cok merak ediyorum. valla bi ereglili olarak boyle bicok yanlislar yapan bi antrenorden ve ruhsuz oyunculardan biktim dusurceksiniz bu takimi sonra paralarinizi alip kina yakarsiniz

    YanıtlaSil