Soyunma Odasından Basketbol Dedikoduları, Maç Yorumları, Eleştirileri Ve İddaa Tüyoları.

5 Ocak 2011 Çarşamba

Şok Şok Şok!!!!




Ergin Ataman Besiktaş'da! Burak Bıyıktay'ın yaptığı gereksiz ve yanlis demecinden dolayi kovulmasindan sonra BJK yonetimi yerine Ergin Ataman'ı getirdi.Burak Bıyıktay'ı hiç tanımam, çalışma fırsatım olmadı ama iyi insan ve zamanında iyi oyuncu olduğunu düşünüyorum .Genelde iyi insandan iyi antrenör zor oluyor, biraz pisikopat yada yanardöner olması gerekiyor.Yumuşak bir antrenör olduğu ve disiplin sağlayamadığını maçlarda görüyordum.Sonunda  böyle olmasıda çok doğal.BJK bünyesinde kendine yer bulur diye düşünüyorum.
Ergin Ataman'a gelince,  geçmişte çok başarılı biriydi ama o da zamanla çok değişti.Artık tamamen farklı biri olmuş ve bu da antrenörlüğünü kötü etkiliyor.Geçen seneki Rakocevic olayında değiştiği görülüyor.Oyuncular eskidende onu sevmezdi ama her zaman disiplinliydi.Birazda Aydın Örs taklidiylede işi götürüyordu.
Bakalım bu sene Beşiktaşta ne yapacak.Tahminim bu sene olabildiğince idare edip seneye iyi bir takım kurar.Bu sene başarılar ona başarısızlıklar Burak Bıyıktay a olur nasılsa.Neyse ben başarılar dileyim Beşiktaş a ama işleri çok kolay değil.

1 yorum:

  1. Burak biyiktay bence AI i duzgun manage edemedigi icin kovuldu gerisi bahane...

    YanıtlaSil