Soyunma Odasından Basketbol Dedikoduları, Maç Yorumları, Eleştirileri Ve İddaa Tüyoları.

16 Ocak 2011 Pazar

FENERBAHCE ULKER:83 - TURK TELEKOM:68


Mirsad Türkcan'ın sakatlığı nedeniyle forma giymediği mücadelenin hemen başında Kaya Peker'in yerde kaldığı pozisyonda kafasini yere vurmasi ile aldığı darbenin ardından maça devam edememesiyle uzun rotasyonunda eksik ve lavrinovic'e mecbur kaldı. Lavrinovic'e daha ne kadar dayancaklar valla ben anlamadim onun yerine bi turk oyuncu olsa simdideden sepetini koluna takip gitmisti! Türk Telekom maca yuksek sut yuzdesi ile basladi ve bu sayede tutundu maça. Fenerbahce'yide ilk yarida maca tutunduran Omer Onan'di, muthis bi ilk yari cikardi. Macin 26. dakikasinda skor 51-51 di ama ne olduysa bundan sonra oldu ve Fenerbahce agirligini sahaya koydu ve maci farkli bi sekilde kazandi. macin kahramani Oguz Savas'ti, Oguz 26 sayı-10 ribaund-2 asist - 2 top çalma-3 blok ve 0 top kaybı ile oynadi. Telekom bu sene napar ne eder bilmiyorum ama takima yakisan buyuk dusunen antrenorle devam etsin bence, mactan sonra bu is Timucin Meric'le olucak gibi deil cikmis mactan sonra gulerek rahat bir tavirda gorevini yerine getirmis gibi maci kazanmis gibi cok iyi oynadigimiz bi macti skor kimseyi yaniltmasin diye demec vermek sasirtti beni. Telekom gibi koklu Ankara'nin lokomotifi olan bi kulbun basina bu kadar kucuk dusunen bi antrenor yakismamis. 15 sayi farkli bir maglubiyet aliyorsan senin butcedeki bi takimin kocu mac istedigimiz gibi gecmedi ve 2. yari dagildik gibi cumle kurmasini beklerdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder